AJANKOHTAISET
Online
Upotettavat verkkoelementit
Laskeutumissivut
Offline
Asiakaspalautekioski lattiatelineellä
Asiakaspalalutekioski pöytä-/seinätelineellä
Online
Upotettavat verkkoelementit
Laskeutumissivut
Offline
Asiakaspalautekioski lattiatelineellä
Asiakaspalalutekioski pöytä-/seinätelineellä
Metriikat
SilkyGrade indeksi
Perinteisiä hymynaamoja tehokkaampi versio tunnetilan mittaamiseen. Käytämme animoituja ilmapalloja huomion herättämiseksi. Ilmapallot ovat osoittautuneet erittäin kutsuvaksi ja tämän ansiosta pystymme keräämään enemmän asiakaspalautetta.
Aihepiiri
Aihepiiri täydentää ja tarkentaa syytä mistä tunnetila johtuu.
Aihepiirin avulla pystyt keskittämään toimenpiteet tarkemmin sinne missä on eniten parannettavaa.
Net Promoter Score - NPS
NPS mittaamisesta on tullut standardi. Jo kaksi kolmasosa Fortune 1000 yrityksistä hyödyntää NPS tuloksia saavuttaakseen kilpailuetua.
Asiakastyytyväisyys - CSAT
CSAT mittaa kuinka tyytyväinen asiakas on saatuun palveluun tai tuotteeseen. Asiakastyytyväisyyttä mitataan asteikoilla 1-5 tähtiarvostelulla.
Palvelun helppous - CES
Viides metriikka jota pystymme mittaamaan on CES (Customer Effort Score). CES mittaa palvelun helppoutta kysymällä asiakkaalta esim. "Koitko tuotteen palauttamisen helpoksi tai vaikeaksi". Asteikko on helposta vaikeaan (1-5).
Mittaristo
Google Looker (Datastudio) avulla toteutettu täysin räätälöitävissä ja laajennettavissa oleva mittaristo. Yhdistä dataa, suodata, upota ja näe oma asiakaskokemuksen data joka kulmasta. Me emme rajoita keinotekoisesti kerättyä dataa tai sitä, miten ja missä haluat sitä käyttää.
Asiakkaan tunnistaminen
Arvontaan osallistuminen on hyvä tapa kerätä asiakasrekisteriä sekä tunnistaa asiakkaita myymälöissä. Asiakkaan tunnistamispisteitä ei voi ikinä olla liikaa, koska se auttaa mittaamaan asiakaskokemusta monikanavaisesti.
Integroitavuus
Rajapintojen avulla voit lähettää ja hakea dataa haluamallasi tavalla. Voit esimerkiksi toteuttaa omannäköisen asiakaskokemuksen meidän rajapintojen avulla.